2013. július 6., szombat

CITROMFAGYI

piroskonyha
Olyan sokan készítenek fagyit mostanában, gondoltam, hogy nekem is el kellene kezdenem.
De mivel még nem vettem a Bosh robotgépemhez fagyigépet, ezért más módszerhez kellett folyamodnom.
Itt találtam olyan recepteket amelyekhez  nem kell gép.
Citromfagyi mellett döntöttem. De egy picit változtattam rajta, mert nem volt itthon natur joghurtom, ezért 2,8%-os tejet tettem bele helyette.

2 citrom levét kifacsartam. Összekavartam 20 dkg porcukorral és 3 dl tejjel. Fél órára betettem a hűtőbe, hogy összeérjenek az ízek.
5 dl hullala habtejszínből habot készítek és összekeverem a hűtött citromos-cukros tejjel.

Fagyasztóba tettem és félóránként először kézi habverővel, majd keverőkanállal összekevertem, hogy a kristályok ne álljanak össze.

Biztos van ennél finomabb fagyi, de nekem ugye ez volt az első és nagyon ízlett!

Jó hűsölést vele a meleg napokon!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése