2013. július 27., szombat

PARAJOS-FETÁS KELT TEKERCS

piroskonyha
Ennek a tekercsnek csak a tölteléke más mint a diós-mákos tekercsnek. Egy változás van csak benne, hogy a kristálycukor nem kell a tésztájába.
A töltelék mennyisége fél adag tésztához való, vagyis egy tekercs van belőle.


Töltelék:

3 marék friss paraj+pici olaj
20 dkg feta sajt
15 dkg császárszalonna

2 dl tejföl
2 cikk fokhagyma

A parajt megmostam, leitattam a vizet róla. Rádobtam a felmelegített olajra, és egy picit megfonnyasztottam.
Kihidegítettem, hozzáadtam a sajtot és a kis kockára vágott szalonnát.

Ezzel töltöttem meg tekercset.
Sütés előtt lekentem felvert tojással és megszórtam a tetejét köménymaggal és szezámmaggal.

200 fokra előmelegített gázsütő 5-ös 6-os fokozatán 20 percit sütöttem.

piroskonyha

piroskonyha

piroskonyha

Fokhagymás tejföllel nagyon finom.

Jó étvágyat!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése