2014. június 26., csütörtök

CSIRKEPÖRKÖLT

A csirkehúst szinte mindenki szereti. Nagyon sokféle képen el lehet készíteni.  Azt mondják sokkal egészségesebb mint a vörös húsok. Én is előnyben részesítem a marhahússal vagy a többi húsokkal szemben.
A csirkecombnak is az alsó részét szeretem, szerintem finomabb, puhább  a hús rajta.
A legáltalánosabb a pörkölt amit szoktam belőle csinálni.

10 db alsó csirkecomb
2 db vöröshagyma
2 ek. zsír
1 nagy paradicsom
1 paprika
őrölt bors, fűszerpaprika, só ízlés szerint

A húst több vízben alaposan megmosom, megtisztítom.
A zsírt felolvasztom.
A vöröshagymát megpucolom, felkockázom és a zsírban üvegesre pirítom.
A fűszerpaprikát beleteszem.  Előtte azonban  leveszem a tűzről és egy pici vizet öntök alá, hogy ne égjen  meg, ne legyen keserű a paprika.
Belerakom a húst, fűszerezem és kb. egy óra alatt elkészül a pörkölt.

Úgy szoktam készíteni, hogy sok hagymás zaftja legyen, hiszen a körethez kell.


Jó étvágyat!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése