2014. június 7., szombat

ZÖLDSÉGES RAKOTT TARHONYA


Fiatal kolléganőmtől, Edinától kaptam ezt a receptet a héten. Nagyon finomnak ígérkezett, hiszen minden hozzávalója  kedvemre való volt.
Nem is vártam sokáig az elkészítésével és itt a végeredmény, egy csodás tésztás tepsis fogás.
Állandó hozzávalója a tarhonya, burgonya és a paradicsom. A többi már csak tőlünk függ, bármilyen zöldséggel és husival felturbózhatjuk.
Én ma zöldhagymát, vöröshagymát és jó húsos császárszalonnát tettem bele.
Akkor lássuk a medvét!!!!

10 dkg tarhonya
2 db burgonya
2 db paradicsom
1 fej vöröshagyma
2 szál zöldhagyma
20 dkg húsos császárszalonna
2 dl főzőtejszín
1púpozott teáskanál delikát
1 lapos kávéskanál só
fehér őrölt bors, ízlés szerint

10 dkg reszelt sajt
1 kis dobozos tejföl


A zöldségeket és a husit felkockáztam és egy üvegtepsiben összekevertem a tarhonyával és a tejszínnel.
Lefedtem alufóliával és betettem az 5-ös fokozaton előmelegített gázsütőbe.
Fél óra elteltével a paradicsom már levet engedett és akkor megkevertem a tepsiben hozzávalókat.
Ismét lefedtem alufóliával még egy fél órát sütöttem.
Ekkor ismét megkevertem és a tetejére rákentem a tejfölt és ráreszeltem a sajtot.
Szép pirosra megpirítottam a sajtot és már készen is lett.



Nem hiába szeretem a tepsiben készíthető ételeket.
Gyorsan elkészül, de vigyázat, mert ugyan olyan gyorsan el is fogy!!!!!
Köszönöm Edina! Várom a következő receptedet!

Jó étvágyat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése