2014. június 15., vasárnap

CSERESZNYÉS MANNA

Itt van a barackos manna testvérkéje.
Tavaly többször is megsütöttem, mindenkinek nagyon tetszett.  Gyorsan készen van és mellette még finom is!

Először kimagoztam a sok-sok cseresznyét, és utána kezdtem hozzá az olajos piskóta elkészítéséhez.


4 tojás
20 dkg kristálycukor
1 ek. vaníliáscukor
  1,5 dl olaj, vagy 15 dkg vaj
7 ek. tejszín
20 dkg liszt
1/2 cs.sütőpor
cseresznye
A 4 tojás sárgáját a kétféle cukorral pár percig kevertettem a robotgéppel. Az olajat és a tejszínt kis adagokban hozzáadtam.
A sütőporos lisztet szintén apránként hozzákevertem, de ezt már fakanállal.
A 4 tojás fehérjét kemény habbá vertem, és óvatosan a masszához adtam.

20x30cm-es tepsibe sütőpapírt tettem és beleöntöttem. A kimagozott cseresznyét sűrűn rápakoltam.


 Előmelegített gázsütőben, 5-ös fokozaton 30 percig sütöttem.






Csodásan magas sütemény lett belőle.

2015. Most vajjal készült.


Jó sütögetést!


2 megjegyzés: