2015. június 6., szombat

EPRES - MASCARPONÉS POHÁRKRÉM


Az eperdzsem készítésekor eltettem 0,5 kg epret, mert már elhatároztam, hogy pohárkrémet fogok csinálni.
Azt tudtam, hogy mascarponéval fogom kikeverni a krémet. Keresgéltem a neten és ezt találtam a legszimpatikusabbnak. Nem is csoda, hiszen Barbi blogján olyan sok szépség van.

40 dkg eper
25 dkg mascarpone
10 dkg porcukor
5 dkg fehércsoki
2,5 dl tejszín

Az epret megmostam és kettéosztottam.
A felét villával összenyomkodtam  a cukor felével.
A másik felét négyfelé vágtam.

A csokit vízgőz felett felolvasztottam.
Amíg hűlt a csoki addig a mascarponét a porcukor másik felével elkevertem.
A tejszínt kemény habbá vertem és a csokis krémhez kevertem.

Ezután már csak rétegezve a  pohárba kellett rakni és  a fogyasztás előtt lehűteni.





Forrás:    INNEN.

Facebook oldalamhoz   ITT  csatlakozhattok.

Jó étvágyat!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése