2014. június 15., vasárnap

KÖRÖMPÖRKÖLT

A férjemnek főztem ezt a pörköltet. Én ezzel ugyanúgy vagyok mint a pacallal, hogy elkészítem, de nem eszem!
Most is így voltam, megcsináltam, de én csak a burgonyából ettem kovászos uborkával. De azért ne sajnáljatok, mert ez is nagyon jó volt!

2 db sertésköröm
2 ek. zsír
2 db nagy vöröshagyma
fűszerpaprika
őrölt bors
pirosarany

burgonya

A feldarabolt sertéskörmöt megmostam, megpucoltam.
A vöröshagymát megpucoltam, felkockáztam és a zsírban üvegesre pirítottam. Lehúztam a gáztűzhelyről, pici vizet öntöttem alá és beleszórtam a pirospaprikát.
A körömdarabokat beletettem, átpirítottam, fűszereztam. Pörkölthöz híven vizet öntöttem alá, zsírjára pirítottam, ismét vizet öntöttem alá....persze ezt nem sokszor ismételtem.
Amikor már leválik a csontról akkor már puha és készen van.
Úgy szoktam készíteni, hogy sok sűrű szaftja legyen, hogy az én burgonyámra is jusson belőle.

Jó étvágyat!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése