2018. augusztus 11., szombat

Citromos szelet


Holnap Bélapátfalván búcsú lesz, ezért készült ez a sütemény!
A tésztája nagyon jó, könnyen lehetett vele dolgozni és gyorsan megpuhult.
A krém viszont nekem nem lett elég sűrű. Hígabb lett  és a szeletelésnél ez sajnos meg is látszott. Szerintem azért, mert nem vajat használtam.

A lisztet és a porcukrot átszitáltam.
Tepsi 20x30

30 dkg liszt
5 dkg margarín vagy vaj
10 dkg porcukor
1/2 csomag sütőpor
Csipet só
1 tojás
10 dkg tejföl, nekem most 8 dkg
1 ek citromlé

A tésztát összegyúrtam és betettem a hűtőbe amíg elkészítettem a krémet.

4 púpozott evőkanál liszt
4 dl tej

A tejben simára kevertem a lisztet és sűrűre főztem. Gyakori kevergetés mellett kihűtöttem.

20 dkg porcukor
20 dkg margarín vagy vaj
1 ek liszt citromlé

Simára kevertem és a kihűlt lisztes-tejes masszához adtam.
Az így kapott krémmel megtöltöttem a tésztalapokat.

A tetejére került máz is citromos!!!
20 dkg porcukor
1 tojásfehérje
1 ek citromlé

A tojásfehérjét villával felvertem.
Összekevertem a citromlével és a sütemény tetejére kentem.




A sütemény nagyon finom csak a krémje lehetne keményebb. Legközelebb tuti hogy vajjal készítem, azzal mindig jobb.

Recept Ritától.

Piroska

6 megjegyzés:

  1. Hiányosnak tűnik a recept. Hogy sütöd meg a tésztalapokat?

    VálaszTörlés
  2. Igaz, majd pótolom.
    A tésztát három részre osztottam. Előmelegítettem a sütőt 170 fokon.
    Kinyújtottam tepsiméretre és 10 perc alatt megsütöttem.

    VálaszTörlés
  3. Memperkenalkan, Ace Maxs Obat Kanker Payudara alami berbahan dasar 100% Herbal. Mengobati kanker payudara stadium awal TESTIMONI ACE MAXS hingga stadium akhir dengan efektif dan aman tanpa operasi, tanpa kemoterapi, tanpa radiasi dan tanpa menimbulkan efek samping yang membahayakan. LEGALITAS ACE MAXS  Kualitasnya terjamin, sudah terdaftar di BPOM RI dan DEPKES RI. Simak kandungan lengkap dan keunggulannya berikut ini! KHASIAT ACE MAXS
    CARA ORDER ACE MAXS

    VálaszTörlés
  4. Memperkenalkan, Ace Maxs Obat Kanker Payudara alami berbahan dasar 100% Herbal. Mengobati kanker payudara stadium awal TESTIMONI ACE MAXS hingga stadium akhir dengan efektif dan aman tanpa operasi, tanpa kemoterapi, tanpa radiasi dan tanpa menimbulkan efek samping yang membahayakan. LEGALITAS ACE MAXS  Kualitasnya terjamin, sudah terdaftar di BPOM RI dan DEPKES RI. Simak kandungan lengkap dan keunggulannya berikut ini! KHASIAT ACE MAXS
    CARA ORDER ACE MAXS

    VálaszTörlés
  5. Szia, baromira tetszik a cikk :)

    VálaszTörlés