2013. október 19., szombat

KAKAÓS LINZERTEKERCS

piroskonyha

Sorozatban sütik a bloggertársaim ezt a süteményt. Markánál olvastam utoljára, és itt éreztem, hogy gyorsan meg kell csinálnom.  Volt aki kakaósan vagy mogyorókrémesen, volt aki diósan  vagy mákosan készítette el.

A kakaós változatot választottam, mert ezt mindenki szereti. Az sem volt mellékes a választáskor, hogy itthon van István, ő pedig nagyon szereti kakaósat. Imádja a kelt tésztából készült kakaós tekercset is!!

piroskonyha
 Két rudat sütöttem, és ehhez a mennyiséghez a következő alapanyagokat használtam fel.

Hozzávalók:

35 dkg liszt
12 dkg margarín
1 1/2 dl tejföl
1 púpos ek. kristálycukor
csipet só


kakaópor
olaj
kristálycukor

A margarint elmorzsoltam a cukros-sós lisztben, majd a tejföllel linzertésztát készítettem.
Két részre vettem és az egyiket betettem a hűtőbe. 
A másikból egy téglalapot nyújtottam.
Megkentem olajjal, teaszűrűvel rászitáltam a kakaóport és cukorral megszórtam.
Feltekertem úgy mint a piskótatekercset.
Előmelegítettem a gázsütőt az 5-ös fokozaton és 25-30 perc alatt megsütöttem.

Tepsiméret:  23x35
 
piroskonyha
Ha nincs sok időnk és valami édességre vágyunk akkor ez a süti a megoldás.
Nagyon finom volt.

Jó étvágyat!

6 megjegyzés:

  1. Nagyon szépek lettek nálad is:) A linzer amúgy is nagy kedvenc, így meg finom is meg dekoratív is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Már olyan sokan megsütötték. Gyorsan elkészülő finom sütike.

      Törlés
  2. Szia Piroska, téged sorsoltak ki számomra a Blogkóstoló játékban, most alaposan körülnézek nálad, hogy mit válasszak ki a blogodról! Nagyon örülök neked :) Pussz

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia. Nézelődjél csak, remélem találsz kedvedre valót.

      Törlés
  3. Nagyon szépek a tekercsek! Finom lehet kakaósan is.

    VálaszTörlés
  4. Nagyon guszta a képeken, szerintem nálunk is hamarosan elkészül! :)

    VálaszTörlés