2013. április 8., hétfő

TÖLTÖTT HÁROMSZÖGEK





50 dkg liszt
2,5 dkg élesztő + pici cukor
3 dl tej
2 kk. só
5 dkg vaj


Az élesztőt felfuttatom a cukros, langyos tejben. Hozzáadom a többi hozzávalókhoz és géppel dagasztom. Duplájára kelesztettem.




20 dkg sonka
15 dkg füstölt kolbász
2 db  paradicsom
1 nagy fej lilahagyma
5 dl tejföl
10 dkg tr.sajt reszelve

1 tojás a sütés előtti lekenéshez
lenmag a tetejére

A kelesztés után téglalap alakúra kinyújtottam. Megkenem tejföllel és rászórtam a többi hozzávalókat.
Feltekerem és háromszög alakúra vágtam.


Ismét kelesztettem és a  tetejét megkenem tojással és megszórom lenmaggal.
Előmelegített sütőben, 4-es 5-ös fokozaton  kb. 25 percig sütöttem.

Egy hibát azért elkövettem. Egy rudat készítettem és így vastag lett. Legközelebb ketté veszem a tésztát és két rudat készítek.
Így is átsült szerencsére, de szebbek lettek volna a háromszögek ha kisebbek.


Jó étvágyat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése