2013. április 28., vasárnap

ELSŐ DÍJAM

1erika_blog_d_ja.png
Megkaptam az első díjamat Hajós Ágitól a Tetovált lány blog írójától. Nagyon örültem neki, hiszen alkalmasnak talált arra, hogy nekem adja az egyik Best Blog díjat. Köszönöm!
Most azonban nekem kell majd továbbadnom.
Három dolognak azonban eleget kell tennem. 

  1. Meg kell említenem, hogy kitől kaptam a díjat.
  2. Nekem is tovább kell adnom 4 főnek, akiknek a feliratkozottak száma kevesebb mint 200 fő.
  3. Értesítenem kell őket erről a blogjukon.
Ma kaptam a díjat és tovább is adom még a mai napon.
A választásom olyanokra esett ahol kedvemre való recepteket találtam. Sok ilyen blogra leltem, a választásom pedig a következőkre esett:
  1. Suszter Zsanett, a Lila kancsó blog szerzője, lilakancso.blogspot.hu.
  2. Balogh Borbála, az Izek és ötletek blog szerzője, gasztosarok.blogspot.hu.
  3. Szenti Gabriella, a Süniskanál blog szerzője, süniskanal.blogspot.hu
  4. Szabó Veronika, a Szilvásgombóc blog szerzője,szilvasgomboc-veruss.blogspot.hu
Fogadjátok szeretettel és adjátok ti is tovább!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése