2015. augusztus 18., kedd

PIZZASZÓSZ


Elkészült a jó sűrű pizzaszósz is.
Csak az fogjon hozzá akinek van rá egy délutánja. Én is azt hittem, hogy nem fog ilyen sokáig tartani, de ha sűrű szószt akarunk akkor ne sajnáljuk rá az időt.

2 kg paradicsom
0,5 kg paprika
3 kk. só
1 kk. őrölt bors
3 nagy fej vöröshagyma
1 dl olaj
3 nagy cikk fokhagyma
1 kk. szárított oregano
1 kk. száritott bazsalikom
1 tk. ecet
1lapos kk. nátrium-benzoát

A  vöröshagymát apróra vágtam és az olajban megpirítottam.
Beleöntöttem a turmixgépbe és a következőkkel összetumixoltam: őrölt bors, fokhagyma, oregano, bazsalikom, ecet. Félretettem.
A paradicsomot  és a paprikát apróra vagdostam, sóztam és addig főztem amíg a héja már lejött a zöldségekről. Vizet  nem tettem alá, mert a sótól rögtön levet engedett.
Átpaszíroztam.
Hozzáöntöttem az összeturmixolt hagymás masszát és gyakori kavargatás mellett 2 1/2 órát főztem, hogy sűrű legyen.
A végén beletettem a tartósítót.
Üvegekbe töltöttem és száraz dunsztba tettem.

3 db 2,2dl-es üveggel lett.
A mennyiség persze változó, mert nem mindegy, hogy mennyire paszirozzuk ki, vagy, hogy milyen paradicsomból készítjük.

Ezután már csak egy jó pizzát kell készítenünk!
http://piroskonyha.blogspot.hu/2013/10/kolbaszos-sajtos-pizza.html

 Elkészült hozzá a pizza is.

Facebook oldalamhoz  ITT  csatlakozhatsz!




Jó étvágyat!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése