2013. június 15., szombat

ŐRÖLT CHILIS CSIRKECOMBOK

piroskonyha
Szeretem a tepsiben készült ételeket. Gyorsan elkészíthető, nincs vele sok baj, beteszem a sütőbe, néha ránézek és kész!
Egy kicsit túloztam,azért nem ennyire egyszerű!! Vagy mégis?

Hozzávalók:

4 db egész csirkecomb
1,5 dl olaj
1,5 kávéskanál őrölt chilipaprika
1 k.k. só
2 k.k. delikát
1 dl víz

A csirkecombokat jól megmostam, megtisztítottam, kettévágtam.
Elkészítettem a pácot, vagyis a többi hozzávalókat a víz kivételével összekevertem. Beleöntöttem egy üvegtepsibe és beleforgattam a combokat. Hagytam benne pácolódni kb. 1 órát, közben megforgattam benne, hogy minden részét átjárja a csípős íz.
Mielőtt betettem a sütőbe felöntöttem 1 dl vízzel, és befedtem fóliával. Előmelegített sütőbe 1 órát sütöttem a gáztűzhelyem 6-os fokozatán - ez mindenkinél más lehet-. Ezután levettem róla a fóliát, megfordítottam benne a husit és visszatettem, de már fólia nélkül. Vigyáztam, hogy ne száradjon ki, tehát többször locsolgattam.

Aki szereti a csípős ízt annak csak ajánlani tudom.
Burgonyás salátával fogyasztottuk el, nagyon finom volt.

Jó étvágyat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése