2013. június 15., szombat

BURGONYÁS SALÁTA

piroskonyha
Az ebédhez készítettem tegnap ezt a salátát amibe belecsempésztem a főtt új burgonyát. Igy laktatóbb  volt, tehát a család többi tagja sem panaszkodhatott.
Fejes salátát használtam, annak is a gyenge belső leveleit - salátafőzelék készítésekor meghagytam-.
Nagyon egyszerű volt az elkészítése.
A burgonyát megpucoltam, karikára vágtam és sós vízben megfőztem.
A salátaleveleket megmostam, leszárítottam.
3 db tojás keményre főztem, és cikkekre vágtam.
Koktélparadicsomot megmostam, kettévágtam.
Metélőhagymát megmostam és felaprítottam, pár szálat meghagytam díszítésnek.
Egy csomag mini mozzarella is kellett hozzá.
piroskonyha

Ezeket a hozzávalókat szépen  összekevertem.
Külön salátalevet nem csináltam, hanem az őrölt chilis csirkecomb szaftjával meglocsoltam egy kicsit.

Nekünk nagyon ízlett.
piroskonyha
piroskonyha

Jó étvágyat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése