2015. május 30., szombat

PAPRIKÁS BURGONYA KOLBÁSSZAL


Hétköznap amikor a munkából hazaérek már nem mindig van kedvem főzni.
Ilyenkor egyszerűbb ételeket készítek ami hamar megvan.
Így volt ez tegnap is.
Ezért került sor a paprikás burgonyára. Szeretjük is, hamar készen is van, tehát pontosan ideális volt.

1 fej vöröshagyma
1 ek zsír
1 paprika
1 paradicsom
1 tk. fűszerpaprika
1 kg burgonya
25 dkg kolbász
csípős pirosarany
őrölt bors

A hagymát megpucoltam, felkockáztam és a zsíron üvegesre pirítottam, közben belevagdostam a  paprikát és a paradicsomot.
A kolbászt felszeleteltem és átpirítottam benne.


A burgonyát meghántottam, felkockáztam és a hagymához raktam. Felöntöttem annyi vízzel, hogy majdnem ellepje.
Fűszereztem.
Felforraltam, többször átkavartam.
Amikorra megfő a burgonya addigra a leve is besűrűsödik.



Uborka salátával tálaltam.

Facebook oldalamhoz  ITT  csatlakozhattok.


Jó étvágyat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése