2015. május 30., szombat

ÓRIÁS KAGYLÓTÉSZTA DARÁLT HÚSSAL TÖLTVE



A fiam imádja a paradicsomos és tésztás ételeket. Na és a húst sem veti meg!!!
Az ő kedvéért csináltam ezt a töltött kagylótésztát.

20 db óriás kagylótészta

30 dkg darált sertéshús
1 fej vöröshagyma
kevés olaj
2 cikk fokhagyma
őrölt bors
10 dkg reszelt trappista sajt

7 dl házi paradicsomlé
2 ek. kristálycukor
kevés olaj és liszt

A vöröshagymát felkockáztam, kevés olajon megpirítottam.
Rátettem a darált húst amit fehéredésig sütöttem.
Fűszereztem.
Amikor jó lett a hús levettem a tűzről és belekevertem a reszelt sajtot.

A lisztet megpirítottam az olajban.
Felengedtem a hideg paradicsomlével, fűszereztem.
Összeforraltam.

A tésztát kifőztem.

Kanállal megtöltöttem a hússal.




Az üvegtepsibe beleöntöttem a paradicsommártás 3/4 részét. Erre ráraktam a megtöltött tésztákat.
A maradék mártással meglocsoltam, reszelt sajttal megszórtam.
A gázsütőt előmelegítettem 6-os fokozaton és 15 perc alatt rápirítottam a sajtot.



Facebook oldalmhoz   ITT   csatlakozhattok.

Forrás:    INNEN.

Jó étvágyat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése