2015. április 19., vasárnap

GOMBÁS - SAJTOS TARJASZELET


Vasárnapi ebédre ugye nem lehet a tegnapról maradt paradicsomos káposzta, ezért kreatívkodtam egy kicsit.
Vargányából gombapörköltet készítettem és azt tettem az előre lenaturozott tarjára.
Reszelt sajttal megszórtam, betettem a sütőbe, rápirítottam és párolt rizzsel tálaltam.

5 szelet sertéstarja
olaj
só, őrölt bors
két marék vargánya, fagyasztott
1 kis fej vöröshagyma
5 dkg reszelt sajt

A tarját besóztam, borsoztam.
Olajon mind a két oldalát elősütöttem, majd utána még fedő alatt pároltam.
Amikor már puha volt a husi akkor beleraktam egy üvegtepsibe és ráhalmoztam a gombapörköltet.
Reszelt sajttal megszórtam és azt a sütőben rápirítottam.

A gombapörköltet nagyon egyszerűen el lehet készíteni.
A vöröshagymát egy pici olajon megpirítottam. Rátettem a gombát, sóztam, borsoztam és nagyon rövid idő alatt készen is lett.
Természetesen pirospaprika is kell a gombapöribe, de most direkt nem tettem bele.


A hús sülése közben a tepsiben keletkezett zsiradékot rálocsoltam a kifőtt rizsre.
Igy sokkal finomabb lett a rizs íze.

Facebook oldalamhoz  ITT  csatlakozhattok.

Jó étvágyat!


1 megjegyzés: