2015. április 18., szombat

GOFRI


Még tavaly kaptam ezt a gofri- és szendvicssütőt. Mindig "nyavalyogtam" érte, de valahogy nem sütöttem még vele.
Ez a mai borongós nap épp alkalmas volt arra, hogy kipróbáljam. Nem volt kedvem semmi komolyabb sütésre, ezért ez éppen megfelelt.

2 tojás
25 dkg liszt
4,5 dl tej
1,2 dl olaj
1 cs. sütőpor
10 dkg kristálycukor
csipet só

A tojást felhabosítottam és a többi hozzávalókkal együtt sűrű palacsintát készítettem. Ehhez most nem használtam gépet, hiszen pillanatok alatt készen volt.
A gofrisütőt bemelegítettem, megkentem olajjal, és beleöntöttem a masszát.


3-4 perc alatt megsütöttem.
Ebből a mennyiségből 16 db 10x11cm-es gofri készült.


A Tefal sütő nagyon jól vizsgázott, egyszer sem tapadt oda a tészta. Igaz, hogy minden második sütésnél megolajoztam, de lehet, hogy nem is kellett volna.

Tejszínhabbal, pudingos krémmel vagy bármilyen lekvárral fogyaszthatjuk. De magában is finom.

Forrás:   INNEN.

Facebook oldalamhoz   ITT   csatlakozhattok.
Jó sütögetést!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése