2015. április 18., szombat

GOFRI


Még tavaly kaptam ezt a gofri- és szendvicssütőt. Mindig "nyavalyogtam" érte, de valahogy nem sütöttem még vele.
Ez a mai borongós nap épp alkalmas volt arra, hogy kipróbáljam. Nem volt kedvem semmi komolyabb sütésre, ezért ez éppen megfelelt.

3 tojás
30 dkg liszt
4 dl tej
8 dkg vaj
1/2cs. sütőpor
6 dkg kristálycukor
1 cs vaníliás cukor

A lágy vajat a cukorral kihabosítottam. Hozzáadtam a tojásokat, majd a sütőporos  lisztet és a tejet felváltva.
A gofrisütőt bemelegítettem, megkentem olajjal, és beleöntöttem a masszát.


3-4 perc alatt megsütöttem.
Ebből a mennyiségből 16 db 10x11cm-es gofri készült.




A Tefal sütő nagyon jól vizsgázott, egyszer sem tapadt oda a tészta. Igaz, hogy minden második sütésnél megolajoztam, de lehet, hogy nem is kellett volna.

Tejszínhabbal, pudingos krémmel vagy bármilyen lekvárral fogyaszthatjuk. De magában is finom.


Facebook oldalamhoz   ITT   csatlakozhattok


Jó sütögetést!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése