2015. április 19., vasárnap

SÓSKAKRÉMLEVES 2. BUGGYANTOTT TOJÁSSAL



Sóskából már főztem levest, de most találtam egy olyan változatot amelyben burgonya is van.
Gondoltam ezt is kipróbálom.

1 cs. zöldhagyma
3 dkg vaj
35 dkg tisztított burgonya  
1 tk. delikát
só, őrölt bors
7,5  dl víz
3 dl tejszín
20 dkg szárától megpucolt sóska

A zöldhagyma fehér részét felkarikáztam és a vajban megpároltam.
A felkockázott burgonyát ebbe beletettem, felöntöttem 7,5 dl vízzel, fűszereztem és megfőztem.
Amikor már puhára főtt a burgonya akkor a megmosott, szárától megtisztított sóskát hozzátettem és fonnyadásig főztem. 
Beleöntöttem a tejszínt, összeforraltam.
Turmixoltam és cukorral ízesítettem.

Két szelet kenyeret felcsíkoztam, megpirítottam.
Főztem hozzá buggyantott tojást, vagy valami hasonlót.
A vizet felforraltam és belepottyantottam a tojást. Próbáltam a fehérjét összetartani, de ezt még gyakorolni kell. Mentségemre mondva, hogy nem olvastam utána, hogy pontosan hogyan is kell készíteni.

Forrás:   INNEN

Facebook oldalamhoz  ITT  csatlakozhattok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése