2015. április 11., szombat

SALÁTAFŐZELÉK


Kezdődik a saláta szezon, ilyenkor nagyon gyakran készítem.
Minden nap is meg tudnám enni, hidegen, jó fokhagymásan és ecetesen, természetesen kenyér nélkül.
Nem szoktam elcseppezni a dolgot, 4 fejet készítek egyszerre.


4 fej saláta
2 nagy fokhagymacikk
2csapott ek. liszt + annyi olaj amennyivel a rántást meg tudom csinálni     - bocs, de én rántással készítem- 
tej
ecet, ízlés szerint
só, ízlés szerint


A salátát leveleire szedem, átmosom, és kis darabokra tépem.
Megsózom, öntök rá vizet és 15-20 percig párolom. Amikor már szinte elfőtte a levét elkészítem a rántást.
A lisztet az olajjal elkeverem, világosra pirítom, közben belereszelem a fokhagymát.
Tejjel felöntöm, amikor sűrűsödni kezd hozzáöntöm a salátához.
Gyakori kevergetés mellett  összeforralom és kész.


Jó étvágyat!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése