2013. szeptember 2., hétfő

MARINÁLT ERŐS PAPRIKA

piroskonyha

Már olyan régen el akartam készíteni ezt az erős paprikát. Andrea blogjában már régen kinéztem, hiszen a férjem nagyon szereti az erőset, de én is megeszem ha nem nagyon vészes.
Ma vásároltam 4 db nagyméretű erős paprikát, a fajtáját nem tudom.
3 db-ot betettem a 180fokra előmelegített sütőbe. Nem sok idő kellett neki, és már barnult is. Amikor már láttam, hogy le lehet majd húzni a héját kivettem a sütőből, és én még melegen lehúztam róla.
Fél literes üvegbe beletettem 2 dl olajat, sót, őrölt borsot és fél dl ecetet. Ebbe beletettem a közben elvagdosott paprikákat.


piroskonyha

Este már meg is kóstoljuk.  Nagyon ízlett a férjemnek és én is tudtam azért enni belőle, mert nem mindenhol volt nagyon-nagyon erős.

Biztos, hogy csinálni fogok még!!

Jó étvágyat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése