2013. május 11., szombat

TEJFÖLÖS HAGYMAKRÉMLEVES

piroskonyha
Holnap anyuéknál búcsú  -nem tudom mond-e ez valamit nektek-  , tehát ott lesz a főzőcskézés.
Ma ezért valami egyszerű levest gondoltam.
Ime a hagymakrémlevesem:

Hozzávalók:
5 fej vöröshagyma
2 nagy burgonya
2 cikk fokhagyma
2 szál zöldhagyma
2 evőkanál olaj
só, delikát, bors, bazsalikom,
3 evőkanál tejföl
pirított kenyérkocka vagy reszelt sajt-ízlés szerint

Az olajban az apróra vágott vöröshagymát megpirítottam, hozzáadtam a fokhagymát az is pirítottam egy kicsit. Felöntöttem 1 liter vízzel, beletettem a fűszereket és belevagdostam a burgonyát és a
zöldhagymát. Addig főztem amíg a burgonya megpuhult, majd összeturmixoltam. Kivettem egy-két szedőkanállal és belekevertem a tejfölt. Visszaöntöttem a levesbe, összeforraltam és kész.
Pirított kenyérkocka illik hozzá, de én most reszelt sajttal tálaltam.

Jó étvágyat!

Kinyílt az első szegfű:




 A nőszirom már virágözönben pompázik:






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése