2013. május 11., szombat

RAKOTT BURGONYA


Nagyon szereti az egész család ezt a burgonyás ételt.
Hamar elkészül és hamar elfogy!
Ecetes   -nagyon ecetes-    uborkasaláta az mindenképpen kell hozzá, mert nekem mindenhez az kell!!!


10 db burgonya
6 db tojás, de ha sok tojásunk van akkor lehet 9 is
füstölt kolbász-ízlés szerint
1 nagy dobozos tejföl
1 púpos evőkanál zsír
15dkg reszelt sajt

A burgonyát és a tojást megfőztem, meghántottam. A kolbászt vékony karikára vágtam, a sajtot lereszeltem. A zsírt felolvasztottam és összekevertem a tejföllel és össze is forraltam egy picit.
A üvegtál alját megkentem zsírral. Rétegezve beleraktam a burgonyát, tojást, kolbászt és egy kicsit megsóztam. A burgonyasor tetejét mindig megkentem a tejföllel s szórtam rá sajtot.
Amint látható a tetejéről nem sajnáltam a sajtot.
A sütőben addig sütöm amíg a teteje szépen meg nem pirul.


Jó étvágyat!

2 megjegyzés:

  1. Nagyon jok a receptek, csak igy tovabb. Udv. Reka Angliabol

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Andi! Látogass el többször is hozzám és hátha találsz kedvedre valót. Biztos ott is jól esik a magyar étel!!!

      Törlés