2014. október 12., vasárnap

GALUSKA


Sokan nem szeretik csinálni ezt a köretet, mert szerintük macerás, de ha nem sok adagot kell készíteni akkor hamar készen van.
Csirkepaprikáshoz ma gyorsan összeállítottam a tésztát és  kiszaggattam.

Nem szoktam mérni a hozzávalókat, de egyszer majd ezt a hiányosságot is pótolom.
A lisztből, 2 tojásból vízből és sóból  nem kemény tésztát kevertem.
Forrásban lévő vízbe beleszaggattam.
Amikor feljött a víz tetejére akkor kiszedtem, leöblítettem, ztam és egy kis olajjal meglocsoltam.

Ebédig többször megkavargattam, hogy ragadjon össze.

2 megjegyzés:

  1. Egyáltalán nem tartom macerásnak az elkészítését, annál inkább a nokedliszaggató elmosogatását :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazad van! Én sem tartom nehéznek az elkészítését, de ha gyorsan nem mosogatod el és rászárad.......... az már nem a legjobb dolog.
      A családom nagyon szereti a galuskát, - nálunk nokedli- ezért gyakran csinálok.

      Törlés