2013. december 10., kedd

KISORSOLTAM A NYEREMÉNYT







Tegnap, december 9-én véget ért a játék amit az egy éves blogszületésnapomra indítottam.
Nem is gondoltam, hogy ilyen sokan fogtok velem játszani, amit ezúttal is köszönök nektek.

Az első ajándékomat azok között sorsoltam ki akik már a játék kiírása előtt a rendszeres látogatóim voltak.
57 kis papírkára ráírtam a neveteket, és egy kis üvegtálból kisorsoltam az első nyertest.

Az első nyertes: SZILVÁCSKA.   Gratulálok!

 Tehát Szilvácska nyerte a következő ajándékot:




A második ajándékomat azok között sorsoltam ki akik a játékkiírás után lett  rendszeres látogató és/vagy megjegyzést írt a játékkiírás alá.
27 új rendszeres látogatóm lett és 32 hozzászólás érkezett. Tehát 59 név került a papírokra.
Kicseréltem az üvegtálkában a papírokat és újra sorsoltam.

A második nyertes: DOMÁN EDINA.  Gratulálok!




Tehát Domán Edina nyerte a második ajándékomat.





Köszönöm, hogy játszottatok velem!
Remélem az ajándékoknak hasznát veszitek.
Kérem a nyerteseket, hogy írják meg a címüket az e-mail címemre, hogy postázni tudjam a nyereményeket: piros0708@freemail.hu  


Akik most nem nyertek ne csüggedjenek, hiszen játékok mindig vannak a blogokon!

Kellemes Karácsonyi Ünnepeket Kívánok mindenkinek!

Piroska





3 megjegyzés:

  1. Megérkezett a nyereményem,nagyon szépen köszönöm! <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szívesen! Remélem a továbbiakban is a látogatóm leszel.

      Törlés