2013. december 28., szombat

ASZALT SZILVÁVAL ÉS SAJTTAL TÖLTÖTT CSIRKEMELLFILÉ

Az aszalt gyümölcsöket nagyon szeretjük.
Ettől függetlenül szinte csak Karácsonykor készítem ezt az ételt.
A családban a gyümölcs és a hús párosítása nem tartozik a kedvencek közé.  A fiam szereti, de a férjemmel mi annyira nem vagyunk érte.
A sajttal töltött változat azonban már jöhet bármikor.

Hozzávalók:

1 db nagyobb csirkemellfilé
só, őrölt bors,
aszalt szilva
trappista sajt
2 kisebb tojás
liszt
zsemlemorzsa
olaj a sütéshez

A csirkemellet megmostam és felitattam róla a vizet.
Kettévágtam.
Az egyiket szilvával a másikat sajttal töltöttem meg.

A fél csirkemellet amilyen nagyra csak tudtam szétvágtam.
Sorba raktam az aszalt szilvát és feltekertem.

Aszalt szilvával töltött csirkemellfilé


A másik fél csirkemellet is szétvágtam, ebbe sajtot tettem.
De előtte besóztam és megborsoztam.
Ezt már úgy tekertem fel, hogy a két végét is behajtottam, hogy a sajt majd ne tudjon belőle kifolyni.

Sajttal töltött csirkemellfilé

Bepaníroztam, -liszt-tojás-zsemlemorzsa- és olajban kisütöttem.
Hagytam, hogy hűljön. Hiszen akkor szebben lehet szeletelni.

Burgonyapürével tálaltam.

Jó étvágyat!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése