2013. december 28., szombat

SÜLT LAZAC VAJBAN PÁROLT ZÖLDSÉGEKKEL

Sült lazac vajban párolt zöldségekkel

A szenteste nélkülözhetetlen étele a hal.
Nálunk most lazac volt feltálalva zöldségkörettel.

Hozzávalók:

4 szelet mirelit lazacfilé
só, őrölt bors, olivaolaj
friss petrezselyemzöld
fél citrom leve

Mivel fagyasztott volt a lazac, ezért megvártam amíg kienged.
Papírtörlő segítségével a levet mindig felitattam.
Amikor már jó volt akkor megsóztam, megborsoztam és egy fél citrom levével meglocsoltam.
Vártam, hogy átvegye a hal ezeket az ízeket.
Olívaolajat felmelegítettem, és belehelyeztem a halat. 4 percig sütöttem az egyik oldalát.
Megfordítottam, és a másik oldalát is  átsütöttem kb. 4 percig. Közben megszórtam az összevágott petrezselyemzölddel.

Vegyes zöldségkörettel tálaltam.

Hozzávalók:
csemegekukorica
zöldborsó
zöldhüvelyű bab

A zöldségeket megsóztam és olvasztott vajon megpároltam.

Jó étvágyat!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése