2013. november 10., vasárnap

RÁNTOTT GOMBAFEJEK





piroskonyha
Rántani való gombát vásároltam. Nagyon szép, friss volt.
A fejeket kirántottam, de a lábát sem szoktam eldobni. Feldaraboltam, lefagyasztottam, majd valamikor levest készítek belőle.

A gombafejeket megmostam, kiraktam törlőkendőre és megsóztam.
Vártam egy kis időt és bepaníroztam, vagyis lisztbe, tojásba majd zsemlemorzsába forgattam.
Olajban kisütöttem.
Van aki előtte egy kicsit megfőzi, de én nem szoktam.
Amikor beleteszem az olajba akkor fedőt teszek rá, hogy  párolódjon is egy kicsit. Amikor megfordítom akkor már nem teszem rá, hagyom anélkül sülni.
Amikor szépen megpirult, kiszedem szalvétára, hogy az olajat felszívja.

Minden nap meg tudnám enni, annyira szeretem! De nem csak én hanem a férjem is. A fiam viszont nem eszik meg semmilyen gombát.

Jó étvágyat!


3 megjegyzés:

  1. Finomság! Én sem szoktam megfőzni külön, nem tenne jót az aromájának. Szerintem így az igazi.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Imádom én is ! Csináltam rántott husit is , de én nem is ettem belőle, jobb volt a gomba!!

      Törlés
  2. Én is szeretem a gombát rántva, de én nem sózom be előre. Akkor nem lesz vizes a külseje és jobban rátapad a panír. Ahogy kisült és kiszedtem, akkor sózom meg.

    VálaszTörlés