2013. november 23., szombat

KARÁCSONYI AJTÓDÍSZÜNK

Karácsonyi ajtódíszünk!
Közeleg a Karácsony!
Ezt az ünnepet nagyon szeretem. A készülődést már jóval előtte el lehet kezdeni. Imádom, hogy minden héten történik valami ami az ünnephez kapcsolódik.
Ma elkészítettem az ajtódíszünket. Nem variáltam túl, egyszerű, de szerintem jól néz ki!
Tavaly pirosban pompázott.
Most tobozzal, girlanddal és arany színű masnival díszítettem fel.

Az bejárati ajtó melletti falon szokott lenni, tehát nem az ajtóra tettem most sem. Hogy miért? Egyszerű a válasz, mert akkor nem tudom lehúzni az ajtón a redőnyt. Ha hideg van és fúj a szél akkor bizony jó szolgálatot tud tenni!!



Kellemest készülődést kívánok mindenkinek!

2 megjegyzés:

  1. Én is nagyon szeretem és várom a karácsonyt... Olyannyira, hogy ma reggel a barátnőimnek már boldog Adventet kívántam...:(
    Szép a koszorúd!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is imádom, hogy nem múlik el két nap alatt ez az ünnep. Hétről hétre mindig történik valami!

      Törlés