2017. október 7., szombat

LEKVÁROS RAVIOLI



Kelt tésztából készült ez a linzerhez hasonló sütemény, amit az itt találtam.
Szilvalekvárt és meggylekvárt tettem bele.
Féltem, hogy kifolyik majd a meggylekvár belöle, mert az nem volt olyan kemény mint a szilvalekvár, de jól lezáródott a tészta ezzel a technikával.

60 dkg liszt
1 csomag porélesztö
3 dl tej
4 ek kristálycukor
2 tojássárgája
csipet só
10 dkg puha vaj
1 csomag vaníliáscukor

1 tojássárgája
pici tej

Az élesztőt cukros-langyos tejben felfuttattam.
Az átszitált liszthez hozzáadtam a többi alapanyagokat és jól kidagasztottam a tésztát.

Kelesztettem egy órát.

Vékonyra kinyújtottam -3mm- és a linzerhez használt szaggatóval kiszaggattam a tésztát.
Minden második kis linzerformára lekvárt tettem. Betakartam egy másikkal aminek + alakban kivágtam a közepét.
Egy kisebb átmérőjű pohárral a két réteget összenyomtam.

A tejes tojássárgájával lekentem és a gázsütőm 5-ös fokozatán megsütöttem.



Nagyon szépek lettek és persze finom is volt. Nem sok maradt belőle másnapra!

Facebook oldalamhoz itt csatlakozhattok!
Jó étvágyat!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése