2017. október 15., vasárnap

SONKÁS PALACSINTA - NO CARB


A hétvégi ebéd egyik eleme a hortobágyi húsos palacsinta volt.
Magamnak szintén sütöttem palacsintát, de egy kicsit másképpen.

2 db tojás
1 dkg no carb sütőmix
2,5 dl víz
só, delikát

1 dkg kókuszolaj a sütéshez.

Elkészítése ennek is nagyon egyszerű.
Összekevertem, hagytam állni, hogy a sütőmix hadd szívja magába a vizet.

Sütése egy kicsit nehezebb mint a rendes palacsintáé. Nehezebb megfordítani.

6 db lett belőle.

258 kcal és 2 ch.

Darált sonkával töltöttem meg amit egy picit átsütöttem kókuszzsírban pirított vöröshagymával.
18 dkg sonka
1 dkg kókuszzsír
3 dkg vöröshagyma
336 kcal és 2,5 ch.

Lecsóval tálaltam.

2 db töltött palacsinta lecsóval 318 kcal és 15 ch.

Facebook oldalamhoz itt csatlakozhattok!

Jó étvágyat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése