2017. július 30., vasárnap

TÚRÓGOMBÓC MENTOLOS-KAKAÓS PUDINGGAL - NO CARB


A hétvégén kétféle desszertet is csináltam. Ezeket a gombóckákat tegnap, ma és holnap fogom megenni. A BROWNIE pedig jó lesz a jövő hétre!!
A képen egy adag látható, kistányéron.

30 dkg túró
2 tojás
1 dkg no carb sütőmix
1 ek utifűmaghéj
1 tk Dia-Wellness 1:4 édesítő

5 dkg búzacsíra
1 tk Dia-Wellness 1:4 édesítő

A gombóc hozzávalóit összekevertem és hagytam állni egy kicsit.
Így a sütőmix és az utifűmaghéj magába tudja szívni a nedvességet.

Közben vizet forraltam.
Kis gombócokat formáztam a kezemmel és kifőztem. Amikor feljön a víz tetejére azonnal kiszedtem.
Puha kis gombócok lettek, óvatosan kellett vele dolgozni. De amikor hidegedett akkor keményedett is. Nekem nem főtt szét egy sem.
Kis tálkában összekevertem a búzacsírát az édesítővel és főzés után rögtön belefoghattam a gombócokat.


Holnap viszem a munkahelyre!!!!

3 adag lett belőle. 1 adag 320 kcal és 14 ch.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése