2017. július 1., szombat

MÁLNÁS-TÚRÓS KOCKA, DIÉTÁS


Le sem tagadhatnám, hogy édesszájú vagyok.
Mindig azt nézem, hogy a süteményeket hogyan varázsoljam át diétássá.
De ebben sokat segitenek a bloggertársaim, mert nagyon sok ötletet tudok tőlük elcsenni!!
A mai sütim is egy általam kedvelt blogról van.

20 x 20 tepsi

Hozzávalók:

30 dkg túró
2 ek utifűmaghéj
5 dkg eritrit
3 tojás
2 ek citromlé

20 dkg málna
1 tk olaj
2 dkg zabpehely

A túrót villával szétnyomkodjam.
A tojásokat szintén villával felvertem, majd az eritrittel, a citromlével és az utifűmaghéjjal összekevertem.
Hagytam állni, hogy az utifűmaghéj magába tudja szívni a nedvességet és így megdagadjon.

A tepsit kikentem olajjal és megszórtam zabpehellyel. Ráraktam a málnát.
A túrós keveréket óvatosan rápakoltam, hogy málna ne törődjön össze.

Előmelegítettem a gázsütőm és 4-es fokozaton 30 perc alatt megsütöttem.

Langyosan kiborítottam a tepsiből és hagytam kihűlni.



4 kockára vágtam fel.
1 kocka 230 kcal és 13 ch.

Facebook oldalamhoz itt csatlakozhattok!

Jó étvágyat!
Piroska


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése