2017. július 29., szombat

KAKAÓS BROWNIE


Ugye nem csodálkoztok, hogy ez is egy cukkinis süti!!??
Én már hozzászoktam, hogy cukkinivel helyettesítem a liszt nagyobb részét.
Próbáljátok ki, nagyon finom!

20 dkg cukkini, kinyomkodva
1 db tojás
1 tojás fehérje
1 dkg kakaópor
2 dkg no carb sütőmix
1/2 evőkanál utifűmaghéj
2 dl tej
2 tk 1:4 Dia-Wellness
1 dkg mandula forgács

A mandula kivételével az összes alapanyagot összekevertem és hagytam állni egy kicsit.
Ez azért fontos, hogy a sütőmix és az utifűmaghéj magába tudja szívni a nedvességet.
Közben a gázsütőt 6-os fokozaton előmelegítettem.
Szilikonos sütőpapíros tepsibe -20x20-  öntöttem a masszát és 30 perc alatt megsütöttem.


6 db szeletbe vágtam.
1 szelet 62 kcal és 4 ch.

Facebook oldalamhoz itt csatlakozhattok!

Jó étvágyat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése