2014. április 1., kedd

ZÖLDSÉGES RÉTES ÉS BATYU

Zöldséges rétes, amit köretnek szeretnék majd.....
Délután azon gondolkodtam, hogy milyen új köret kerülhetne az asztalunkra.
Eszembe jutott, hogy még rétest nem ettünk husi mellé. Megnéztem milyen zöldségek vannak itthon és már neki is kezdtem.
Ezt a rétest persze bármilyen zöldségekkel el lehet készíteni,  persze olyanokkal amik illenek a hús, vagy a mártás mellé.

Hozzávalók:

1 cs. réteslap
1 pohár -2dl- zöldborsó
1 pohár -2dl- csemegekukorica
fél db sárgarépa
2dl tejföl
5 dkg reszelt sajt
petrezselyemzöld
őrölt fehér bors

olaj a réteslap lekenéséhez
lenmag a rétes megszórásához

A zöldségeket megfőztem.
A tejfölbe belereszeltem a sajtot, sózom, borsozom és belevágtam a petrezselyemzöldet.
Amikor kihűltek a zöldségek akkor belekevertem a fűszeres tejfölbe.
Ez egy sűrű állagú massza.

A réteslapot kibontottam és egy sorban ráhalmoztam a masszát.
Feltekertem, megkentem olajjal a tetejét és megszórtam lenmaggal.
Sütés előtt......

......és sütés után.

Batyukat is csináltam.

Batyu.


Sütőpapírral kibélelt tepsibe tettem és előmelegített gázsütőbe 10 perc alatt megsütöttem 6-os fokozaton.

Magában is nagyon finom, de hússal sokkal finomabb lesz.

Jó étvágyat!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése