2014. április 26., szombat

KÁPOSZTÁS BABLEVES

Káposztás bableves
A receptet kinéztem még húsvét előtt, hiszen tudtam, hogy egy kevés füstölt sonka úgy is maradni fog.  Nem ugyan úgy készült, de az alapötlet innen van.

Hozzávalók:

60 dkg savanyú káposzta
60 dkg fejtett bab
 1 nagyobb sárgarépa
1 kisebb petrezselyemgyökér
füstölt comb- amennyi maradt!
3 db baberlevél
1 kk. darált erős paprika
1 kk. őrölt bors
1 lapos tk. delikát
1 csapott ek. liszt
3 cikk fokhagyma
1 vöröshagyma
olaj, amennyiben a vöröshagyma megpirul

A káposztát kétszer kimostam, hogy ne legyen nagyon savanyú.
A füstölt combot felkockáztam, a káposztával és a babérlevéllel feltettem főni.
Fél óra után beletettem a babot, a felkarikázott sárgarépát és a petrezselyemgyökeret, tovább főztem még egy órát.
A vöröshagymát felkockáztam és megpirítottam. Beletettem a lisztet és elkészítettem a rántást.
Felengedtem hideg vízzel és besűrítettem a levest.
Ízesítettem fokhagymával, őrölt borssal, delikáttal és erős paprikával.
Só nem került a levesbe.


Jó étvágyat!





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése