2018. április 30., hétfő

TÚRÓS SZELET


A túrós sütemények mindig a kedvencek közé tartoztak, a család minden tagja szereti.
Kakaós linzertészta közé tojásfehérjével lazított túrót tettem és együtt megsütöttem.
Mivel a lapokat nem kell külön sütögetni, ezért gyorsan elkészül.

40 dkg liszt
20 dkg vaj
10 dkg porcukor
1 púpozott ek. kakaópor
2 tojás sárgája
pici só
fél cs. sütőpor
1-2 ek. tejföl

75 dkg túró
5 ek. kristálycukor
2 tojássárgája
1 cs. vaníliás pudingpor
4 tojásfehérje felvert habja
1-2 ek. citromlé

porcukor a szóráshoz

A 20x30 cm-es tepsit kibéleltem szilikonos sütőpapírral.
A gázsütőt 4-es fokozaton bekapcsoltam.

A linzertésztát összeállítottam és addig a hűtőbe tettem amíg a tölteléket elkészítettem.

A tojásfehérjét habbá vertem.
A többi alapanyagot villával összekevertem minél finomabb állagúra és hozzákevertem a a felvert tojásfehérjét is.

A tésztát ketté vettem.
Az egyiket tepsi méretűre kinyújtottam, elősütöttem egy 10 percig.
A tölteléket rásímítottam.
A másik tésztalappal befedtem, villával megszurkáltam és tovább sütöttem 30 percet.

A tepsiben hagytam langyosra hűlni, majd sütőrácson hagytam kihűlni. Természetesen levettem az aljáról a sütőpapírt és úgy hűlt ki.
Szeleteltem, porcukroztam.



Facebook oldalamhoz itt csatlakozhattok.

Az ötlet INNEN!

Piroska

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése