2018. május 19., szombat

KINDER BUENO



Ismét egy újabb sütemény.....és milyen sok el van elmentve, amit még nem  sütöttem meg.

20x30 cm-es tepsi

Kakaós piskótát sütöttem.

5 tojás
5 ek. kristálycukor
4 ek. liszt
1 púpozott ek. kakaópor
1/2 cs. sütőpor

mogyorókrém

Sütőpapírral kibélelt tepsibe öntöttem.
A gázsütő 4-es fokozatán megsütöttem. Az időt most nem is néztem, de talán 25 perc.
Még melegen lehúztam róla a papírt és megkentem mogyorókrémmel.

Elkészítettem a pudingot.

2 cs. vanília pudingpor
4 ek. kristálycukor
8 dl tej

5dkg étcsokoládé

háztartási keksz

3 dl tejszín
2 ek. porcukor

cukorgyöngy, reszelt étcsoki, roletti a tejszínhab díszítéshez

Egy kis tejben a pudingport simára kevertem. Hozzáöntöttem a többi tejet és állandó kevergetés mellett sűrűre főztem.
A kész pudingot megfeleztem és ez egyikbe beletördeltem a csokit. Addig kevergettem amíg szépen elolvadt benne.
Amikor kihűltek akkor a sima pudingot rákentem a mogyorókrémes piskótára.
Kiraktam a puding tetejét háztartási keksszel és erre rásimítottam a csokis pudingot.
Hűtőbe tettem.

Több mint egy órát hűlt.
A tejszínből és a porcukorból  kemény hab készült amit a csokis puding tetejére kentem.

A tetejét cukorgyönggyel, rolettivel és reszelt étcsokival szórtam meg.

Facebook oldalamhoz itt csatlakozhattok.


Látogassatok el a diétás recepteket tartalmazó blogomra is, ITT megtehetitek!!!!!

Forrás INNEN.

Piroska









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése