2016. július 3., vasárnap

CITROMOS KEKSZES KOCKA, SÜTÉS NÉLKÜL


Elérkezett az ideje a sütés nélküli sütemények készítésének.
Nagyon meleg van, de azért ez engem nem szokott visszatartani a sütéstől.
Ezt a kekszes sütit már készítettem, de másfajta ízesítésű krémmel, most úgy gondoltam, hogy citromos lesz.
A legjobb este összerakni, hiszen reggelre lesz jó puha a keksz a tejfölös krémtől.

Tepsi méret: 18cm x 28cm

A tepsibe három sor háztartási keksz.
2 doboz 20%-os 450gr-os tejföl
6 ek. kristálycukor
2 ek. citromlé
1 ek. citrom aroma

1 citrom
mentalevél, amit most nem használtam

Gondolatban három felé osztottam a krémet, 40-40-20 arányban.
Az első sor kekszre rákentem az egyik 40 % krémet .
Ezt ismét beborítottam keksszel és erre is rásimítottam a másik 40 % krémet.
Az utolsó sor kekszre a 20 % krém került

A citromot vékony karikákra szeleteltem. Minden karikát elvágtam 4 felé és ezekkel díszítettem a süteményt.

Másnap reggelre a tejfölös krémtől megpuhultak a kekszek és szépen fel lehetett kockázni.
Nagyon finom citromos ízű volt.
Mindenki annyi citromlevet és aromát tegyen bele amennyire szereti a citrusos ízt.
Mentalevéllel is lehetett volna még díszíteni......majd legközelebb.





Ajánlom mindenkinek, hogy ezekben a forró napokban készítsen ilyen sütiket.

Facebook oldalamhoz itt csatlakozhattok.

Jó étvágyat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése