2016. július 31., vasárnap

SPENÓTOS-TEJSZÍNES METÉLT


Ugye, hogy nem kell mindig húst enni?
Aki szereti a spenótot, a tejszínt és persze a tésztát annak ez nagyon be fog jönni!
Az elkészítése egyszerű és gyors, a végeredmény viszont egy finom étel.

30 dkg friss spenót
5 dkg vaj
3 cikk fokhagyma
fehér, őrölt bors
3 dl főzőtejszín
10 dkg reszelt trappista sajt, persze a parmezán lenne a legjobb
15-20 dkg szélesmetélt

Egy nagy lábasban felolvasztottam a vajat, belereszeltem a fokhagymát.
A spenótot megmostam, leszárítottam és rátettem a fokhagymás vajra. Megsóztam.
Közben feltettem a vizet a tésztának, hogy hadd forrjon fel.
A spenót a hő hatására összeesett és akkor ráöntöttem a tejszínt, összeforraltam, borsoztam és belereszeltem a sajtot is.
Ekkorra a tészta is kifőtt és egyenesen tettem is a tejszínes spenótra.

A kitálalt tésztára még reszeltem sajtot.




Nemsokára ismét elkészítem, de akkorra már veszek parmezán sajtot!!

Facebook oldalamhoz itt csatlakozhattok.

Jó étvágyat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése