2016. április 15., péntek

KACSAZSÍR


A múlt héten azt hittem, hogy felső csirkecombot veszek ki a fagyasztóból, de tévedtem. Jó zsíros kacsabőr volt az. 
Azt hittem, hogy "visszadobtam egy combot" amikor éppen csirkepörköltet készítettem, de soknak találtam a mennyiséget.
Már nem akartam visszafagyasztani, -mert ugye azt nem is szabad- így hát kisütöttem.
Nagyon apró kockákra vágta fel.
Lassú tűzön, jó sokáig hagytam a tűzhelyen, hogy kisüljön belőle az utolsó csepp is.



Az apró pici tepertők ropogósak lettek, amit imádtam.
A zsírt nem tettem hűtőbe így olyan folyós maradt mint ahogy az első képen látszik.

Finom zsíroskenyér lesz belőle friss zöldségekkel vagy  talán pogácsába teszem.

Facebook oldalamhoz itt csatlakozhattok!

Jó étvágyat!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése