2016. április 2., szombat

ALMÁS MINIPALACSINTA


Ez a palacsinta a kedvencek közé fog kerülni.
Az almától nagyon finom volt, és az is tetszett benne, hogy vastagabb volt a megszokottól.

Szódavizet mindig szoktam beletenni, de ebbe nem tettem csak tejet.

3 tojás
csipet só
2 ek. kristálycukor
6 ek. fehér liszt
3 ek. teljes kiőrlésű liszt
3-4 dl tej
1 kk. sütőpor
1 kk. őrölt fahéj
1 reszelt alma
2 ek. olaj + a sütéshez

A tojást habverővel simára kevertem a liszttel és a tej felével.
Ezután hozzákevertem a többi alapanyagokat és hagytam egy kicsit állni.

Palacsintasütőben kettőt sütöttem ki egyszerre.
20 db lett belőle.




Mindig azt mondják, hogy a cukortól odaragad a palacsinta, de ebben az esetben ez nem volt igaz.
Egy sem ragadt oda!!!!!
Biztos vagyok benne, hogy estére már egy sem lesz belőle.

Facebook oldalamhoz itt csatlakozhattok!

Jó étvágyat!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése