2016. április 10., vasárnap

EGÉSZBEN SÜLT SERTÉSTARJA


A sertésnek a zsírosabb húsát szeretjük, ezért készült ma is tarja.
Egészben sütöttem meg és sütőben sült hullámos burgonyával és ecetes salátával tálaltam.

kb. 1,2 kg sertéstarja
2 ek. sertészsír
2 db vöröshagyma
6 cikk fokhagyma
őrölt bors
piros arany

A húst megmostam, lecsepegtettem róla a vizet.
Megfűszereztem, betűzdeltem a fokhagymacikkekkel és tepsibe raktam, amit alufóliával betakartam.
A sütőt ekkorra már előmelegítettem 4-es fokozaton és beletettem sülni a húst.
Egy óra elteltével elkezdtem locsolgatni a tepsiben lévő zsiradékkal, hogy ne száradjon ki.
Még egy jó félórát sült.

Amikor készen lett akkor is meglocsoltam a zsírral és otthagytam a tepsiben a fólia alatt, hogy hadd párolódjon és hűljön.
Majd kivettem a tepsiből és most már szépen fel lehetett szeletelni.
A fokhagyma is látszódott a szeleteléskor amivel az elején megtűzdeltem a húst.

Facebook oldalamhoz itt csatlakozhattok!

Jó étvágyat!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése