2015. augusztus 16., vasárnap

SZEDER SZÖRP


Amint látható, közel 3,5 liter szörpöm lett 2,5 kg szederből.
Eddig azt hittem, hogy a málna szörptől nincs finomabb, de ez még attól is jobb.
Nem is beszélve arról, hogy milyen egészséges a szeder.

A szedret több vízben megmostam, nem áztattam, hanem gyorsan átmostam.
Összeturmixoltam. Igy egy nagyon sűrű gyümölcsmasszát kaptam.
Hozzákevertem 1 liter vizet és egy csomag Haas szörptartósítót.
Beleöntöttem egy  tarisznyába. Tettem alá egy nagy lábast és két napig csepegett ki belőle a szörp.
A tarisznyában ott maradt a sok apró mag és a sűrű szederhús.
Kézzel még megnyomkodtam a tarisznyát, hogy kijöjjön belőle az összes lé.
1,5 kg kristálycukrot adtam hozzá.
Miután elolvadt a cukor a szörpben üvegekbe töltöttem és már készen is lett a finom szörp.

Facebook oldalamhoz  ITT csatlakozhattok.

Jó szörp készítést kívánok!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése