2015. június 15., hétfő

CITROMOS - SAJTOS MAKARÓNI


Sosem gondoltam volna, hogy citromos tésztát fogok enni és még finomnak is találom. Persze annyira nem lep meg, mert imádom a  citromos dolgokat, legyen az tea, fagyi vagy bármi más.

A hétvégén találtam rá erre a receptre és már akkor tudtam, hogy ez tetszeni fog nekem.

25 dkg makaróni
1  citrom leve
őrölt bors, ízlés szerint
olaj
2 nagy cikk fokhagyma
10 dkg reszelt sajt
petrezselyemzöld

só a tészta főzővizébe

A tésztát sós vízben kifőztem.
Kifacsartam a citrom levét és elkevertem az olajjal és az őrölt borssal.
Miközben főtt a tészta addig ebben az olajban megpirítottam a reszelt fokhagymát és hozzáadtam a felaprított petrezselyemzöldet.
A kifőtt makarónit beleforgattam a fokhagymás olajba.
Tálaláskor sajtot reszeltem rá.


Nagyon finom volt, nem csalódtam benne.
Aki szeretne egy különleges ízű tésztát kóstolni az ne hagyja ki.

És még valami......sót csak a főzővízbe tettem és nem hiányzott, hogy utána sózzam!!!!!!

Forrás :   INNEN, és itt még különlegesebb hozzávalókkal készült ez az étel.

Facebook oldalamhoz  ITT  csatlakozhatsz.

Jó étvágyat!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése