2014. július 26., szombat

FRANCIA ALMATORTA


Tortát írtam, de én nem kerek formát választottam. Igy nem egészen úgy néz ki mint egy torta.
Követtem a recept  leírását.
Nekem nagyon édes lett, ha legközelebb megsütöm akkor kevesebb cukrot fogok beletenni.
Eredeti recept itt.

2 tojás
15 dkg kristálycukor
11 dkg liszt
1 lapos tk. sütőpor
csipet só
10 dkg olvasztott vaj
4 db alma 

A tojásokat a cukorral felhabosítjuk.
A lisztet a sütőporral és a sóval elkeverjük. Több részletben  beleszitáljuk a tojáshabba és simára keverjük.
Az almát meghántjuk, magházát kivájjuk, kis kockákra vagdossuk és belekeverjük a habba.

Sütőpapírral bélelt formába öntjük.
180 fokra előmelegített gázsütőben 50 percig sütjük. Tűpróbával megnézzük, hogy átsült-e.
Ha nagyon sülne a teteje akkor fóliával betakarhatjuk az utolsó 10-15 percben.

Jó étvágyat!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése