2014. február 9., vasárnap

TÚRÓS POGÁCSA

Túrós pogácsa

Túrós pogácsát mi nem szoktunk csinálni. Jucinál azonban találtam egy jó kis receptet és gondoltam kipróbálom ezt a fajta pogit.
Tegnap este összeállítottam a pogácsa tésztáját. Kiraktam egy alufóliára és betettem a hűtőbe. 

Hozzávalók:

25dkg liszt
25dkg margarín
25 dkg túró
1 tojás

 

 Ma reggel hozzá is kezdtem a pogácsa elkészítéséhez.
Kivettem a fóliából és átgyúrtam.


Kinyújtottam 1-1,5cm magasra és  bevagdostam a tetejét.
4 cm-es nagyságra kiszaggattam a pogácsákat.
Megkentem a tetejét tojással és reszelt sajtot is tettem  rá. Lehet, hogy a sajt nem is kellett volna!
 

Előmelegített sütőben 20-25 perc alatt sültek ki, a gázsütőm 5-ös fokozatán.





Finom, puha lett, és biztos, hogy holnapra is ilyen puha marad! Persze csak ha marad belőle!

Jó étvágyat!


2 megjegyzés:

  1. Jajj de kis csinosak lettek! Örülök, hogy elkészítetted! :):) Nálunk sajna már nincs, :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a receptet. Nálunk is hamar el fogy majd amint látom.

      Törlés