2014. január 12., vasárnap

MÁLNÁS - TEJSZÍNES PUDING POHÁRBAN

Pohárkrém
Igazán gyorsan elkészíthető ez a finom desszert. Ha nincs időnk, vagy éppen nincs kedvünk sok időt eltölteni az édességgel akkor ez a megoldás.
Pohárkrém!

Hozzávalók:

1 cs. vanília pudingpor
2 ek. kristálycukor
0,5 liter tej

málna

2 dl hullala tejszín

A málnát kivettem a fagyasztóból.

Fagyasztott málna....

A pudingport simára kevertem egy kevés tejben, majd hozzáöntöttem a többi tejet és a cukrot is.
Állandó keverés mellett sűrűre főztem.

4 pohárba elosztottam a pudingot.
Málnát rápakoltam.
A tejszínből kemény habot készítettem és a málna tetejére raktam.
Egy szem málnával díszítettem még a tetejét.

Jó étvágyat!

2 megjegyzés:

  1. Jól hangzik a pohárkrém és jól is néz ki, a gyümölcs nagyon jól passzol a pudinghoz! :) Kicsit megkésve kívánok Neked nagyon boldog névnapot szeretettel! :)

    VálaszTörlés