2013. március 30., szombat

SAJTOS CSAVART A BLOGKÓSTOLÓ 8-RA

 Gerdi blogjából már elkészítettem a Blogkóstolóra egy édes süteményt. Gondoltam választok egy sós finomságot is.
Már a blogomban van egy hasonló, de abban nincs sajt, és azt én csak rúdban készítettem.
Viszont én nemcsak köménymagot használtam, hanem szezámmagot is.
 Hozzávalók:

1/2 kg fagyasztott leveles tészta
1  tojás

kb. 5 dkg reszelt sajt
köménymag, szezámmag, lenmag
 A kiolvasztott leveles tésztát vékonyra kinyújtottam. A felét megkentem a felvert tojással, sóztam és megszórtam a sajttal és a magokkal. A tészta másik felét ráhajtottam, és vékonyra felszeltem.
Egy - egy szelet két végét megfogva csavartam rajta 3-4-et.
Rúdban, vagy kör alakban beletettem a tepsibe, ahol még a tetejét megkentem tojással.
Nagyon rövid idő alatt megsül.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése