2013. március 30., szombat

VANÍLIAKRÉMES-KÁVÉS SZELET A BLOGKÓSTOLÓ 8-RA

 Ez az első alkalom, hogy részt veszek a Blogkóstolóban /8/. Gerdi blogját kaptam meg a sorsoláskor amiből válogathattam.
Rengeteg jobbnál-jobb süteményt találtam, alig tudtam választani. De végül erre  esett a választásom.
Annyit változtattam rajta, hogy én két lapot sütöttem egy helyett amit ugye ketté kellett volna vágnom. A másik változtatásom, pedig, hogy több capuccinoport tettem bele, de az 5evőkanál feketekávét kihagytam belőle.
Hozzávalók a tésztához:

12dkg kristálycukor
1/2 dl olaj
2 tojás
2e.k. capuccinópor
12dkg liszt
1/2 csomag sütőpor

A cukrot az olajjal elkeverem, beleteszem a tojásokat. Amikor kihabosítottam beleszórom a maradék szárazanyagokat.
Kettő ilyen lapot kell sütni.


 Hozzávalók a krémhez:

3 dl tej
1 cs. vaníliaízű pudingpor
Ebből pudingot készítek, sokszor kavargatva kihűtöm.
25 dkg ráma margarin
20 dkg porcukor
Jól kikavarom, és a pudingot hozzáadom.

Ezt a krémet a két lap közé kenem.

A tetejét egy 9dkg-os étcsokival vontam be.
De ha kakaóport és porcukrot kikeverünk egy kis olajjal azzal is bevonhatjuk.











Örülök, hogy ezt a süteményt választottam, mert nagyon finom lett, és amint látható a képen szépen lehetett szeletelni.

Elkészítettem ilyen formában is!
Amikor később visszatértem ehhez a sütihez, úgy gondoltam, hogy sütök három lapot és azt fogom megtölteni a krémmel. Igy is nagyon jó lett!


Jó étvágyat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése